نوشتن من و نوشتن ديگران

الان داشتم به وبلاگ خودم نگاه مي‌كردم. ديدم آخرين نوشته‌ام مال 4 فروردين 86 هستش! يعني چيزي بيش از 3 ماه! يادش به خير اون روزهايي كه 2 تا 2 تا پست مي‌كردم و عشق نوشتن وبلاگ و وبلاگ‌ خواندن حسابي وقتم را مي‌گرفت.

نمي‌دونم چرا ديگه حس نوشتن و خواندن را مثل قبل ندارم. حتي جز 4، 5 تا از وبلاگ‌هايي كه هميشه مي‌خونم ديگه حس خوندن وبلاگ هم ندارم. خوبه باز با وجود google reader يا rss reader‌‌هاي ديگه همون سر زدن به وبلاگ‌ها هم كم شده و يه جا ميشه به همشون سر زد.

شايد يكي از دليل‌هايي كه اين مدت نمي‌نوشتم درگيري‌هايي بود كه داشتم. مثل عوض كردن محل كارم كه از بهمن تا ارديبهشت طول كشيد و عدم دسترسي به اينترنت در اونجا و برگشت مجددم به كار قبليم! و درگيري‌هاي ديگه.

اما خوب اين‌ها خيلي باعث نشد كه از دنياي موسيقي و كتاب و قيلم دور بمونم. خوشبختانه دوستان جديدي پيدا كردم كه منبع غني و خوبي از لحاظ دانش موسيقي و كتاب و فيلم هستند و دارن به من كمك مي‌كنند كه يه كم بهشون نزديك بشم.

از خواننده‌هاي جديدي كه با موسيقي‌ اونها آشنا شدم، Norah Jones، Mark Knopfler و اين آخري كه كشف! خودم بود Nana Mouskouri هستند. هر 3 اونها به شدت آروم مي‌خوانند و دوست داشتني! و صد البته آلبومي از Joan Baez محبوبم دانلود كردم.

خيلي دوست دارم چند تا از آهنگهاي هر كدوم را براتون آپلود كنم. سعي مي‌كنم حتما به زودي اين كار را بكنم و اون دوستاني كه احتمالا هنوز به اينجا سر‌ مي‌زنند و اين آهنگ‌ها را نشنيدن استفاده كنند.