The Windmills of Your Mind

سال پيش يكي از دوستان يه آهنگي را به اسم the windmills of your mind را روزي از روزهاي خدا به من تقديم كرد. اون موقع مي‌گفت هروقت اين آهنگ را مي‌شنوه ياد من ميافته و …. خود من هم اون آهنگ را خيلي دوست داشتم و دارم. ريتم آهنگ خيلي دوست داشتني و لطيف بود. بد نديدم كمي راجع به اون آهنگ بنويسم.

Noel Harrison

آهنگ the windmills of your mind توسط Alan Bergman, Marilyn Bergman, Michel Legrand براي فيلم The Thomas Crown Affair در سال 1968 ساخته شده و Noel Harrison هم اون را اجرا كرده. اين آهنگ برنده جايزه اسكار بهترين موسيقي متن تو همون سال شد.

از اين آهنگ نسخه‌هاي مختلفي وجود داره كه ميشه به نسخه‌هايي كه Dusty Springfield، Alison Moyet Swing Out Sister, Sting خوندن اشاره كرد. نسخه‌اي كه Sting اجرا كرده در سال 1999 در بازسازي فيلم استفاده شده و نسخه‌اي كه Dusty Springfield اجرا كرده در سال 2005 در فيلم Breakfast on Pluto استفاده شده. آهنگ به وضعيت روحي فردي اشاره مي‌كنه كه در يك حالت رمانتيك و شكست خورده از عشق قرار گرفته و خاطراتش را مانند دايره‌هايي بيان ميكنه كه ضربات سختي را به سر خودش وارد مي‌كنه.

در آخر نسخه‌هاي مختلفي را از اجراهاي مختلف اين آهنگ براتون مي‌ذارم.اميدوارم لذت ببريد.

نسخه Noel Harrison-original sound track of the movie

نسخه Dusty Springfield

نسخه Fausto Papetti (اجرا شده با ساكسيفون)

نسخه Petula Clark

نسخه Sting

4 نظرات:

ناشناس گفت...

خیلی دوست دارم پسر
این آهنگه واقعا
قـــــشــــنــــگــــــــه

ناشناس گفت...

ahang khobi bood man fekr mikardam in kare sting hastesh

ناشناس گفت...

wonderful, really wonderful
ba entekhabe in ahang neshoon dadi vaghean khosh salighei pesar.
baraye man ke kheili khatere ha ro remind kard.

ناشناس گفت...

قشنگ بود ، مرسي